miercuri, 10 martie 2010

Începutul... relatării!!

Identificarea începutului este esențială pentru a putea urmării parcursul și observa ținta. Începutul acestei relatări poate fi considerat la Ierusalim, în data de 8 februarie 2010, când pelerinajul pe urmele Mântuitorului Isus și ale Sfintei Fecioare Maria, ne-a pus în fața acestei imagini aflate la stațiunea a III-a a Căii Sfintei Cruci. Nu cunosc cine a făcut această frescă dar pot sa intuiesc ceea ce a dorit să „spună”. Poate că mai mult decât în orice situație am conștientizat condiția mea pe acest pământ și valoarea călătoriilor și a pelerinajelor mele. De aceea ma consider un „viator et peregrinus”. Aflându-mă într-o continuă mișcare, mă pot defini un călător și un pelerin, condus de Isus și beneficiind de un instrument de neînlocuit: crucea.
Mărturia mea va parcurge atât sensul ascendent temporal cât și pe cel descendent. Doresc să împărtășesc ceea ce prezentul îmi va oferi, dar și ceea ce deja am experimentat, nu pentru vreun merit al meu, sperând ca aceasta să inspire pe cei care vor ajunge să citească aceste pagini ca de jurnal de călătorie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lourdes / Calea Crucii a bolnavilor